czwartek, 28 lutego 2013

# 60. ,,Zdrada"

Ej, oglądaliście może na polsacie nowy serial ,,Zdrada"? Jakie jajca boże hahah. Ja z babcią oglądałam i się śmiałyśmy jak nie wiem. No więc opowiem wam co się działo:
Był facet i podejrzewał żonę o zdradę. No więc wynajął ekipę śledczych ze Zdrady. Śledzili ją potem. I ją podwiózł jakiś facet do pracy a po pracy zamówiła taksówkę i pojechała do hotelu. No i tam siedziała z 2 godziny i wyszła. No i kazali temu jej mężowi powiedzieć że wyjeżdża na delegacje ale żeby ją zabrał na kolację a oni w tym czasie zamontują kamery w CAŁYM domu ;_; No to dobra, wrócili a on chciał się do niej dobierać już a ona że nie, a nie uwierzycie jakie miała usprawiedliwienie: GŁOWA MNIE BOLI! a ja polew z niej. Boże >.< Czemu wszystkie mówią ee nieee głooowa mnie booli. Przecież możesz powiedzieć, że nie masz ochoty kobieto! Wprost. ;__; Nie ogarniam kobiet >.< No i  potem on się położył spać a ona poszła do łazienki i zadzwoniła do kogoś, że mąż jej wyjeżdża w delegacje i żeby jutro wpadał ale żeby kupił coś do picia. No a on pojechał do rodziców a ona od rana się leniła >.< No i potem przyszedł jakiś facet nie? No i takie buziaczki na powitanie no i usiedli napili się wina a potem nieoczekiwanie przyszła jej koleżanka i się okazało że ten facet co przyszedł to tej jej koleżanki chłopak. Lol, a ja no to coś się szykuje... Trójkącik? A potem ta weszła do łazienki a tam oni się całują na umywalce a ona że przeprasza ale już jest gotowe coś tam nie? A oni że nie krępuj się... My się nie kryjemy. A ona lol. <JO MA HA, JO MA SO leci na ołpenie>.< >
No i potem ta jej przyjaciółka się spytała czy by ich nie przenocowała bo popili sobie to ona że nie ma sprawy i takie tam a oni już do sypialni i się ruchają, a ona weszła jak byli już nago no i że przeprasza ale chce tylko kołdrę wyjąć dobie <spała w salonie> to oni że może się do nich przyłączyć <a ja o lol wiedziałam> a ona że nie a ja ;_______; jak to? ;_; to co okaże się przykładną żonką? lol? I poszła spać a oni się ruchali nie? I potem jak się poruchali a tamta jego dziewczyna poszła spać on przyszedł do niej i się zaczął dobierać a ja hahaha ale jajca a ona go odrzuciła a ja ;_; to co ona? ;_; wut? i zrobiła mu awanturę pokłócili się cała trójka no i wyszli i zostawili ją samą. Na drugi dzień ona przyszykowała torcik, szampana no i przyszedł jakiś facet. No i już jakieś podwalanie się do siebie. A ja: no wiedziałam że ona coś kręci! No i się poszli ruchać i ten jej mąż przyjechał, ekipa mu pokazała nagranie a on wkroczył do mieszkania i zaczął się awanturować lol. I wiecie co? Wiecie jakie miała usprawiedliwienie na zdradę? Że jej mąż zachorował i przytył a ona waży tylko 40 kilogramów (prosze was, to ja ważę 50) a on 140 lol i ona ze z grubym by się nie kochała. A on taki załamany i że ją kocha <ciota> no i że już nie ma ich małżeństwa ale on nadal ją kocha i że by jej nie zostawił jakby zachorowała i przytyła ale by się troszczył o nią <ta na pewno> 
No i koniec >.<

PS. Zaraz Samba De Janeiro i Coco Jamboo w open ♥

No ale jaja były >.<

Wiera ►

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz