środa, 27 lutego 2013

# 29. Niezwykle ciekawa historia :> z mojego życia

Opowiem wam moją historię kiedy to gotowała się woda.

No więc leżę sobie w łóżku, oglądam Zika i Lutera na Disney XD i czytam opowiadania, gdy nagle coś piszczy. Chwilę potem okazało się, że woda się zagotowała. Ale nie uwierzycie.... była specjalnie dla MNIE !!!! Mówiłam dzisiaj babci, że mam ochotę na galaretkę, i babcia wstawiła czajnik pełen WODY !! For me. I przed chwilą zalałam sobie galaretkę. A to dlatego, że zagotowała się woda ! A za chwilę wezmę jeszcze nie wziętej emski. Tylko muszę mleko zagotować. A teraz czekam 4,5 h aż galaretka zrobi się sztywna i sobie jom zjem. Normalnie nie mogę, mogę nie nie mogę nie. XD XD XD

Zastanawiam się czy zostawić Wierze 30 notkę, ale nie wiem, nie wiem.


"Postąpiłeś wyjątkowo niewłaściwie synu !'

'Bo ja jestem super gość. Super kości, mięśnie mam. Głowę pełną mądrości też, ale za to powiem wam że też za mną multum tych cukierków goni się' - bo ja rymy z radością układam, a teraz żegnam i spadam.

Ericka

Ps. Okey, zostawię Wierzę notkę nr. 30 ;__; niech się dziecko cieszy XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz