poniedziałek, 25 lutego 2013

# 9. Expectata! (Oh, ale jestem hipsta, szpanuję łaciną) - czyli następna nowa administratorka

Siemaneczko, hej, cześć i czołem. 

Jestem Josephine, mam 17 lat, pochodzę z Polski (piszę po polsku, jak widać), ale mieszkam w Watykanie. Na początku miałam się nazywać Berta, ale jednak nie, bo kojarzyło mi się z Grubą Bertą. ;__; A Gruba Berta, doprawdy nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z grubą kurą. A ja nie chcę być kurą. ;__; Tak bardzo nie chcę nią być. Bo kury są dziwne. Ale fajne zarazem. Szkoda, że nie potrafią latać. Być ptakiem i nie potrafić latać, tyle przegrać. Dobra, koniec na temat kur. XD Jestem nową, kolejną admnistratorką, współtwórcą i autorką tego bloga. I nie będzie ich już więcej. Jesteście w stanie sobie wyobrazić, jaka by tu była schiza, gdyby na blogu pisało np. 10 osób?! Schiza wynosiłaby 28472648684 lat schizoświetlnych razy dziesięć do minus dziewiętnastej potęgi razy en. Skąd to wiem? Bo obliczyłam. 

Mam nadzieję, że będą wam się podobać nasze schizowe, hipsterskie wpisy. O ile w ogóle komuś będzie się chciało to czytać. W ogóle ja, Wiera i Ericka pisałyśmy już tego typu blogi. Miałyśmy 2, ale zostały skasowane. ;__; Miejmy nadzieję, że ten przetrwa.

A teraz siema, bo muszę uprać skarpetki. ;__;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz