czwartek, 28 lutego 2013

# 59. It's a beautiful life

Dopiero chwila wytchnienia... uff. Byłam dzisiaj w kościele-bo musiałam ;_; No i był mój kumpel od Hitlera <zamiłowanie do Hitlera przez Josephine w innej notce> No i teraz dopiero usiadłam na kompa bo nie miałam czasu wcześniej. No i umyłam się i leciało w OpenFM ja jestem KING BRUS LI KARATE MISZCZ! I ja śpiewałam tak: geurnvqbuie king brus li karate mistrz! herrrrrnqui 


No i teraz leciało its a bjutiful lajf o oooooo ooo. Jutro mamy wolne, ale ja idę się pośmiać z podbazy która przychodzi oglądać szkołe lolz 

Głowa mnie boli, dostałam skierowanie do lekarza od głowy <lol nie psychiatry, jeszcze nie> no i nie wiem, dużo osób mówi że to migrena i się boję bo migrena trwa długo... Ale Halincia mówi że może mam niedokrwienie i muszę dużo się dotleniać i pić wody. 


To tyle. 

Wiera <bez znaczka> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz