poniedziałek, 25 lutego 2013

# 14. Lęki Wiery ;______;

,,kiedyś jechałam na rowerze
odwracam sie i jedzie...........traktor
a ja zaczęłam drzeć ryja ahahhahahahahahahahahahahaa
haahahahhahahahahhaha ja pierdole
i tak szybko pedałowałam
hahahha
żeby mnie nie dogonił
hahahahahha
a ten pan tak ze mnie lał w tym traktorze
bo ja jade i obracam sie tylko gdzie on jest i sie dre
hahahahaha
i ja zahamowałam
na samym końcu
a za mną jechał mój brat
a on nie miał hamulców w rowerze
 i we mnie wjechał hahhahhahahahahh" -Post dodany na fanpejdżu ,,Ku chwale republiki matko" przez /hemoglobina.
I co to ma wspólnego z moimi lękami? A dużo...
No więc przypomniało mi się jak szłam z Ericką i Żozefą przez wieś gdzieś tam (nawet nie wiem gdzie >.<) i nagle krowa się pojawiła a ja się boję krów ;_; i potem traktor jechał a ja traktorów się boję, że będzie mnie gonił. I jeszcze potem nagle nadjechał z mamą nasz kolega ,,z widzenia" którego też się boję... To był straszny dzień. I jeszcze mi się przypomniało jak jechałam na rowerze z Żozefiną i jej mamą i Żozefa opowiadała o Borowikach na Farmeramie że ma 40 level i można borowiki sadzić a ja się wywaliłam <z wrażenia lol> na prostej drodze... Ciota x1
No więc lista moich lęków:
1. Pająki <noł hipstah> -śniło mi się kiedyś że chodzą po mnie pająki. To było gdzieś w wieku 5-6 lat? I od tamtej pory to panicznie się ich boję.
2. Krowy-one są ogólnie straszne, bo tak ryczą ;_;
3. Kozy-mają źrenice w poprzek, to jest takie nienaturalne ;______;
4. Okrzemka-ona wygląda jak maślane ciastko. Kiedyś Żozefa mi przesłała ich zdjęcie tak nagle bez powodu <schiiizaaaa> i stwierdziłam ,,nigdy nie słyszałam o takich ciastkach, haha śmieszna nazwa!" Po czym dowiedziałam się, że jest to żyjątko coś jak pantofelek... Głupia ja ;_;

 - Zobaczcie to i powiedzcie mi, że to nie wygląda jak maślane ciastko!
4. Traktor-nie wiem dlaczego po prostu się ich boję...
5. Lokomotywa- W ogóle jak można się nie bać lokomotyw/pociągów?!




i teraz wyobraźcie sobie że tam gdzie światła to są jej oczy... Żozefa po pytaniu jak się nazywa początek pociągu który ciągnie za sobą wagony odpowiedziała bez chwili zastanowienia ,,Parowan". Nie wiem serio skąd ona ma takie dziwne nazwy w głowie. Wyobraźmy sobie teraz tańczące w jej umyśle lustra śpiewające ,,mirrors mirrors in da hałs" i wszędzie by latało słowo parowan - cokolwiek to oznacza. I jej zastanawiający się głos ,,Czy jeśli marchewka jest zdrowa, to nigdy nie chorowała?". Dobra zostawmy Żozefinę.
6. Czarna wołga-zawsze się boję, że mnie ktoś porwie jak będę szła gdziekolwiek sama. <to przez moją babcię>

7. Lunapark-ogólnie stare samochodziki, wagoniki itp. pomalowane na metaliczny kolor z dodatkiem koślawych kwiatków itp. kojarzy mi się to tak bardzo z Rosją, a w Rosji wszystko jest straszne i zimne.




To drugie zdjęcie to już wyższy level schizowych samochodzików... teraz to ja mam uraz... dzięki grafiko google!
8. Jak pierwszy dzień pójdę do szkoły to nie trafię do klasy.
9. Że przedłużacz z czerwonymi żarówkami po obu stronach wejdzie w nocy do pokoju i zacznie wyć...-Nawet nie pytajcie...
10. Czołówki z ,,Miliard w rozumie"





Sami rozumiecie czemu się boję. To stary teleturniej z lat dzieciństwa. Panicznie się bałam czołówki nie wiadomo dlaczego, wchodziłam pod kołdrę i płakałam, a dziadek podgłaszał bo nic nie słyszał a ja bardziej płakałam ;_; zrujnowane dzieciństwo.

Nie wiem już co mam dać. Jak mi się przypomni to dodam. Czasem one się dodają same i nagle takie uświadomienie: ej ja się tego boję ;_;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz