środa, 27 lutego 2013

# 48. ;_;

Pewnie jutro jak będę w gimbazie wysilała swój umysł zabierzecie mi notke 50...

Trudno ;_____________; 


Jutro rano moja mama jedzie i mnie zostawia i będę musiała płacić rachunki i wychodzić do ludzi ;________; nie chce ;__; 

Moja mama jedzie do mojej siostry bo siostrze zachciało się rodzić za granicą tak dla sprostowania sprawy... Jedzie tam na ponad miesiąc... Nawet nie ma jeszcze biletu powrotnego ;_____; a co jeśli linie lotnicze nagle zamkną i ona tam utknie? Moja mama nie zna języka angielskiego w ogóle i gdyby zamknęli linie lotnicze musiałaby się przeprawiać przez Manchester ;_; 

W ogóle nie wiem co myśleć, bo pani Halinka dała mi zioła na uspokojenie i kupiłam sobie cukierki z melisy o których wspominałam i zostałam otumaniona... Nic nie czuję (chodzi tu o uczucia) Taki poker face na twarzy i nic... Lol? 

Wiera ↓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz