środa, 27 lutego 2013

# 39. Oooo, Wiera masz okazję dać czterdziestą notkę !!!

Wiera !! To chyba ten... bo ja oglądałam bajkę na cartoon network ; o i wtedy leciał Tom i Jerry i był ten cytat, ale nie wiem...

leki emskie to nie antybiotyk i mam to brać trzy razy dziennie ; o czyli za chwilę. właśnie tabletka się rozpuszcza w mleku. Ale na przegryzkę po tym leku mam galaretkę. Nie jest może tak doskonale sztywna, ale jednak jest więc leży sobie na stołku obok łóżka obok mleka. Teraz w tv rozmawiają o chemii Josephine. Fajnie, no nie ? Coś o azotanie, który mógł się zawieruszyć wśród innych środków chemicznych.

Wiecie, że czuję się jak podczas jakiegoś transu przez te leki ? O... ptaszek. Poważnie. Przy oknie jest ptaszek lolz. Dobra ja idem i nie wrócem. Byeem.


Ericka


Do zoba jeszcze (może) dzisiaj lub jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz