wtorek, 26 lutego 2013

# 20. Moje ulubione dziesiętne posty ♥

Uwielbiam pisać posty o numerach 10,20,30,40 itd. Więc moi mili nie odbierajcie mi tej przyjemności i nie zabierajcie moich dziesiętnych postów ;_____; Piszę szybko żeby Żozefa albo Erika mnie nie wyprzedziły. Chociaż ich nie ma chyba, ale Żozefa jest na gg więc nic nie wiadomo (Może gra w
Angry Birds)
Mam dla was jeden śmieszny obrazek, z którego tekstu śmiałyśmy się z Żozefą cały dzień. Albowiem pani albo pan z eski (już nie pamiętam) powiedział że: jewgnwui mops hewnui i mówi: Zkasztaniłem ci się na dywan ;___; a ta pani w śmiech lolz a ja nie mogłam potem z tego. Więc stworzyłam mema własnego <lepiej by wyglądało jakbym użyła drukowanych liter a nie normalnie no ale cóż>


Nie wiem czy to jest mops (chciałam napisać dywan przez przypadek) ale tak mi wyświetliło na google grafika więc wierzę >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz