czwartek, 28 lutego 2013

# 49. Tak bardzo wczoraj źle się czułam ;__;

Wiecie, jak bardzo źle się wczoraj czułam? ;__; Jak wyłączyłam komputer wczoraj po południu, tak nie włączałam do teraz. Wczoraj myślę "dobra, wyłączam ten komputer, wezmę książkę i poczytam". No to zabrałam książkę i koc do dużego (tak nazywam pokoje), weszłam pod koc, ale za bardzo nie czytałam książki, tylko się położyłam. 39 stopni gorączki miałam jak nic. ;__; No i telewizor był włączony i oglądałam: skoki narciarskie, wiadomości chyba z 3 razy o różnych porach, jakiś film, co był Chińczyk w takim fajnym wojskowym płaszczu (♥), Bolka i Lolka (wut?!) i jakieś Trudne Sprawy po czesku. :o Tak jak Ericka, tylko ona miała po niemiecku. I ja to oglądałam na Pulsie, a ona chyba nie. Wracając do Bolka 
i Lolka, to to są takie gejuchy! W jednym odcinku, który wczoraj oglądałam przypadkowo pocałowali się 3 razy. :o A tak w ogóle, to jak byłam mała to myślałam, że Lolek to jest takie super-hipsta imię i na przykład się pisze "Lolesław", a potem się okazało, że to skrót od imienia Karol. ;__;

Dobra, no i po tych czeskich Trudnych Sprawach poszłam spać i nie mogłam zasnąć. ;__; Całą noc nie spałam, dopiero nad ranem trochę. ;__; Bo jak leżałam pod kołdrą to mi było za goraco, a jak się odkrywałam, to za zimno. ;__; No i jaka akcja w nocy w ogóle. Poszłam do kuchni wziąć tabletkę na gorączkę, no i dobra, biorę ją, popijam niby wodą... I nagle bełt do zlewu tą tabletką (ale nie taki bełt-rzyganie, tylko wyplułam to co miałam w buzi XD). I wiecie co się okazało? Że to, czym popijałam to nie była woda tylko ocet. ;_________; Jaki potem posmak miałam, o Boże. 

No i teraz wstałam, nie? I w mieszkaniu nade mną nowe drzwi wstawiają i wszystko stuka, puka 
i w ogóle są też inne dziwne odgłosy, np. taki odgłos jakby coś się waliło i koniec świata. 

A i w ogóle przez te kilka godzin snu to miałam sen, że u Wiery na dachu się paliła antena. :o I mój dziadek poszedł zgasić i jak zgasił, to mi się skończył sen. XD  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz