środa, 27 lutego 2013

# 26. 'Rozpaliłaś żar w mym sercu i to nie jest jakiś tam płomyczek. To płooooomień !!!!'

Tak dla wytłumaczenia. Musiałam wyładować swoją złość na coś, więc wypadło na notkę. Matko *.* jeden obserwator !!! Dziękujemy Ci droga osóbko, tyś która nas zaobserwowała. Zacna dziewojo z kalakajanu (?) Cartooony atakują....


Ps. Nabrałam się leków, także bye.


Ps2. Wybaczcie mi że wczoraj niewiele dodałam. Po lekarzu który przejął się mym kaszlem (Wiera - a widzisz ty niedobra dziewojo ? Zaraziłaś nas ;___; ale spoko. Nie ma mnie na kilku sprawdzianach) a potem mama siadła na laptoka (tak mówi moja babcia) i nie dała mi nic napisać ;___________; bida.


Ps3. Moje koty to WAMPIRY !!

Ps4.  "Rozpaliłaś żar w mym sercu i to nie jest jakiś tam płomyczek. To płooooomień !!!!" czyli efekt oglądania Toma and Jerrego


Z poważaniem Ericka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz