środa, 27 lutego 2013

# 33. Wiera Cię zabiję Josephine

Ja Ci to mówię. Zabrałaś jej dziesiętny post, a ja jej napisałam sms, że specjalnie zostawiłam bo chciałam notkę dodać, ale pomyślałam 'nie odbiorę Wierzę tej przyjemności' i masz Ci babo placek ! Dżozefin zabrałaś. Ale wg jaka schiza.

Nudziło mi się, więc szukałam jakiegoś ciekawego kanału. I wyszłam po za 180- siąty kanał i patrzę na dwieście którymś niemieckie bity ! Wg... jakieś 'Pamiętniki z Wakacji' po niemiecku były. Wg... ja miałam zaciesza. Bo trochę rozumiałam  ; o nie lubię niemieckiego, przyznaję się bez bicia. Ale Dżozefa lubi i Wiera chyba też, choc ona bardziej ruski mi się zdaję ahahaha XD

I teraz oglądam na 4FUN'ie i jakiś teledysk jakiejś dziewczyny co jest pod męskim prysznicem z chłopakami ; o i jednego przytula i śpiewa jakies 'sztrenczjo... dis lajk coś tam' i jest tych chłopków z 10 i taki wtf.

Wg moja galaretka jeszcze nie zesztywniała. Nie jestem cierpliwa. -,- i foch mam na nią.


TrolololololscbdsSDGBCJFWAGDHF\ AGFKUGSDHVJBAjhdkjfdgkjghbkjhbkjsfhbkjsfdhbkjsdfhbksjdfhbskfdjhbdfb
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


alalalala love you XDD

To dawaj Josephine posta.
Ericka\




ooooooooo. właśnie leci 'W stronę słońca' loffciam to hahaha jaka ze mnie emo Martynka (znacie tego bloga?) emo ? dlaczego właściwie emo ?

1 komentarz:

  1. Oh, thank you, but you don't understand our blog, right? I'll see your blog. :) Sorry for my English. XD

    Greetings from Poland, Russia and Vatican City.

    OdpowiedzUsuń