środa, 27 lutego 2013

# 36. Dzienki Josephine ;_____;


Zabrałaś mi dziesiętny post ty dziwko! ;_______________________________; egvbrrqwygfnqwghhhhhhhhhhhhvjuwhnUIBJIeygewBEDSVbvgfyesdfhdcgxbn bhgjnreha
Aż włączyłam niechcący historie przeglądarki. 


Boże, brałam ten antybiotyk ,,z buźką" z dwa lata temu jak miałam angine i zawsze jak brałam ten syrop to przegryzałam chlebem żeby wszystkie grudki z leku nie zostawały mi na gardle i nie rozpuszczały się tworząc gorzki smak. 

Antybiotyk na mleku już sobie wyobrażam jaki smak ;_;

Miałam kiedyś taki syrop który się rozrabiało z wodą <nie wiem czy nie z mlekiem, serio> ale to był sproszkowany w butelce a nie w tabletkach no i mieszało się z płynem i on miał taki truskawkowy smak na początku dobry a potem nierozrobione grudki paliły mi gardło gorzkim smakiem... Wredne te grudki są ;___;


Chcę podziękować obserwatorowi, który pewnie się z nas śmieje jak nie wiem, ale ja się tym nie martwię bo też się śmieje jak głupia z naszych postów.

No i ubrudziłam klawiaturę tuszem od długopisu no i teraz wygląda jakby smerf mi się spuścił na klawiaturę ;___; 

Teraz zastanawiam się że jak biali ludzie mają białą sperme, a smerfy które są niebieskie mają niebieską to czy murzyni mają czarną? Może jest smaku kakaowego! Spróbujcie i dajcie znać >.<

Wiera ♣

Ps. Erika... ja nie lubię niemieckiego dla twojej wiadomości... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz