czwartek, 28 lutego 2013

# 53. Co ja mam teraz zrobić? ;__;

Jestem chora, zimno mi, mam kaszel, katar, jestem słaba, kicham, a jutro muszę jechać do pewnego wujaszka na kilka dni. ;__; I tam się jedzie długo, ponad pół dnia. I ja teraz nie wiem. ;___; Z jednej strony chcę jechać, bo dawno tam nie byłam, a z drugiej strony to jak będę miała jutro rano goraczkę, to nie wiem czy to będzie dobry pomysł, bo mogę się rozchorować jeszcze bardziej i dostać np. jakiegoś zapalenia oskrzeli. ;__;  A poza tym wszyscy będą się delektowali winem, a ja nie będę mogła, bo biorę antybiotyk. ;__; No i jeszcze u tego mojego wujaszka jest jakiś ogród zimowy (?) i to jest jakiś basen czy coś, nie wiem dokładnie. I jak ja tam wejdę chora, jak mi na myśl o wejściu do wody robi się zimno? ;__; To nie fair. ;__; No i mogę wszystkich pozarażać i potem będzie na mnie. ;__;

W ogóle pamiętacie mój sen o końcu świata? ;__; Były tam zegary. I sprawdziłam w senniku co jest, jak się śnią zegary, to mi wyskoczyło, że znaczą podjęcie trudnej decyzji. I co, to jest ta trudna decyzja? ;__; Jechać czy nie jechać? ;__;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz