wtorek, 26 lutego 2013

# 23. Pan Hitler Gej z gazety

Ten post będzie o pewnym facecie z okładki gazety, którą czyta moja mama. W sumie, to było już dawno, ale zapomniałam o tym komukolwiek powiedzieć. 

No więc pewnego, pięknego dnia, staję przy drzwiach do kuchni, a tam gazeta na stole. Patrzę na okładkę, a tam kto? Hitler! Podchodzę bliżej - jednak nie. ;__; Możecie sobie wyobrazić moje wielkie rozczarowanie? Na serio uwierzyłam, że w gazecie o modzie na okładce pojawił się Hitler. ;__; 

Myślałam, że będę musiała skanować gazetę (tak jak panią, która zbierała kauczuk, to było na innym blogu, też schizowym), ale na szczęście znalazłam te same zdjęcia w Google Grafika. Dziękuję Ci, Google! No więc to ten rzekomy Hitler:


Moje pierwsze skojarzenie:


Włosy ma idealne, nawet grzywka na tą samą stronę. No i ten tłuszcz, starczyło by chyba na wyrób smalcu. Ale gdzie wąsy, ja się pytam? ;__;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz