środa, 27 lutego 2013

# 32. Widok z okna XD

Ehu, ehu, ehu, ehu. Czemu mam kaszel? ;__; Bo jestem chora. >.< Ile ja już razy napisałam na tym blogu, że jestem chora? Dużo.

Obiecuję, że to już mój ostatni post teraz, potem poczekam do chwili, aż ktoś coś napisze. Bo nie lubię, jak na blogu, na którym pisze kilka osób jest np. 10 postów po kolei napisanych przez jedną osobę. ;_; Dobra, w związku z tym, że jestem chora, to mi się nudzi. A że mi się nudzi, to nie mam co robić. Nie mam co robić, to robię zdjęcia i dodaję posty. XD Zaraz Wiera będzie "Djkehfbsbndjbjrh miałaś nic nie ujawniać! Bjksnjfbdagjh, no weź, bo coś się wyda! Buahwfubwh, hejterzy Cię znajdą. Gfjhawhbfhi, będziemy pośmiewiskiem. ;__;". Pamiętam, jak na innym blogu dodałam zdjęcie domu sąsiadów i panów ubranych w niebieskie kombinezony, którzy coś u nich remontowali i dostałam od Wiery opieprz. Na razie tylko jedna osoba obserwuje tego bloga i spodobał jej się on (wow, jestem pod wrażeniem ♥), więc nie mam obaw. I tak nic się nie stanie, chyba każdy widział Watykan. XD

Taki tam niewinny widoczek z okna:


Wygląda, jak zdjęcie robione kalkulatorem. XD Mój telefon to wielki szajs. Jakość nie najlepsza, bo musiałam maksymalnie przybliżyć, zdjęcie krzywe i trochę ucięte, bo mam schizy i nie umiem równo trzymać telefonu. ;__;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz