środa, 27 lutego 2013

# 47. Jestem robotem

' Wpisz kod z obrazka. Dowiedź, że nie jesteś robotem ' was też to wkurza? ;__________; mnie bardzo. Bo czasami tak te litery, cyfry czy co to tam jest są tak poplątane że nie można odczytać. A co jeśli jestem robotem ? Bo skoro żeby wpisać kod z obrazka pokazuję, że nie jesteś robotem, to czy jeśli nie umiesz tego odczytać to znaczy, że nim jesteś ? Zawsze próbuję to rozgryźć, ale nie wiem o co w tym chodzi i nie mam zamiaru robić z siebie pani profesor która zastanawia się nad wszechświatem itp itd... Josephine !! Radzę Ci leżyć w łóżku, a nie oglądać Discovery. Podczas choroby się uczysz? Całkowity chill-out się kłania. Jak
mnie. Leniuchuję, a wszyscy są na moje zawołanie. mvhahahahaha żarcik. To był żart, no nie ? Nie są na moje zawołanie ; o o o o  ;( ale trudno się mówi,  i zyje sie dalej, zyje sie dalej, zyje sie dalej, zyjeeeee ooooooooo leeeeeeeeeeeeeeeeeeee




Może i mnie znasz. Może nawet doskonale. Ale nie wiesz o mnie jednego. Mam pewien sekret. I czas byś ten sekret poznał. Jednak pamiętaj. Jak tylko się dowiesz będę skłonna Cię zlikwidować. Nadal chcesz znać prawdę? Okey. Jestem... Jestem robot Ericka. I właśnie za moment znikniesz z wszechświatu. Mvhahahahaha

Ericka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz