piątek, 1 marca 2013

# 61. Ziemango potatoesy :D

Wasza Ericka powróciła. Wg... jestem sama w domu ; o i wg sie boim. Bo wczoraj na wieczór siedze se no nie ? oglądam Rodzinę Zastępczą i coś mi szeleści. Idem do kuchni a tam mój kot NUKA je SZYNKĘ ! i wiecie co ? cwaniara sobie weszła najpierw na stół gdzie lezala reklamówka z szynką i zrzuciłam aż 5 kawałków a potem sobie wcinała. to ja jej zabrałam, ale tak sie na mnie patrzyła tymi swoimi kocimi oczami, że musiałam jej kawałeczek dać. a potem przykryłam tą reklamówkę taką ściereczką i ide do salonu, potem do kuchni i kot na podłodze a scierka zrzucona ; o no i co mam zrobić ? i sie bojem sama byc w domu... ale dobra. Nikogo tu nie ma. Oprócz kota.

Już prawie wyzdrowiałam !!! Kaszel PRAWIE mnie nie męczy. Juhuuuu i wg mam wtf jak to się stało, że od wczoraj jest już 60 postów ; o pozdrooooooooo

ja idem oglądac 'Z kopyta' potem napisze.


Ericka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz