niedziela, 24 marca 2013

# 167. Zaciesz XD

Nie będę gorsza, też coś napiszę. XD 

Mam zaciesz, bo od jutra mam rekolekcje i mam tylko 3 godziny w szkole. W rosyjskiej szkole Wiery, jak były rekolekcje, to szli tylko do kościoła, a do szkoły już nie i mieli wolne. Tyle wygrać. ;__; No ale Watykan to Watykan. Ale 3 godziny przez 3 dni, to też dobrze. Bo na przykład we wtorek, mam 8 godzin normalnie. ;__; A tak to 3 będę miała. I potem już wolne, bo święta. ♥  A jutro akurat dobre lekcje, bo chemia i matematyka. <3

A w ogóle to dzisiaj Niedziela Palmowa, no i ja wam mówię, wiecie ile ludu w Watykanie było? Miliony. ;___; Ja się tak bardzo boję dużych grup ludzi i ludzi w ogóle. Ale wzięłam palmę i poszłam, co miałam zrobić? Przecież nie będę w domu zostawać i patrzeć z okna. >.< Na zewnątrz było wszystko, bo była ładna pogoda.

W Polsce podobnież śnieg leży, LOL. W Rosji pewnie też. Znaczy, zależy gdzie. Ale tam gdzie Wiera mieszka, to zapewne jest. XD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz