piątek, 29 marca 2013

# 188. Loool część 3

Znalazłam w zeszycie moją rozmowę z Wierą w zeszłym roku. Oto ona:

Ericka: Pogadajmy o niebieskim sweterku.
Wiera: Ok <33
E: To co o nim jeszcze powiesz? xD
W: kiedy z nim gadałam powiedział 'myślę, że coś tam' c' nie  ja jestem Happy, że przy mnie myśli xD
E: Lol, niezła jesteś i ty z nim gadałas na fb czy na gg?
W: Na fb, ile ja mam ci to powtarzać?
E: Dobra. Już kumam. ej co byś zrobiła gdyby się z tobą umówił na randkę?
W: Bym się zgodziła, ale na pewno tego nie zrobi...
E: Skąd wiesz?
W: Bo wiem... ;/
E: Ah...

Hahahaha, mam beke z tego jak to czytam. Takie z nas gimbusy. Obgadywałyśmy jedno ciacho z naszej szkoły, niestety bądź stety już go nie ma. Wiera - wybacz że to wstawiam., ale musiałam się tym z wszystkimi podzielić.
XD
Ericka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz