poniedziałek, 25 marca 2013

# 171. Wiadomości z dzisiejszego dnia XD

Kilka wiadomości się nazbierało z dziesiejszego dnia. XD No więc:

Wiadomość I:
Piszę rzymskimi liczbami, bo one są ładniejsze.<3

Wiadomość II:
Byłam dzisiaj na rekolekcjach. Moje włosy, płaszcz i torba tak cudownie pachną kościołem. <3

Wiadomość III:
Dyrektorka zabrała dzisiaj cenne 10 minut chemii, bo zrobiła apel. ;__;

Wiadomość IV:
Przed chwilą zjadłam kanapkę z takim białym, okrągłym serkiem tylko po to, żeby móc zjeść chipsy, ale jak zjadłam tą kanapkę, to już mi się chipsów odechciało. ;__; Tyle przegrać. Chciałam zjeść kanapkę, bo nic nie jadłam, tylko w szkole batona i nie chciałam się napychać od razu chipsami.

Wiadomość V:
Nie chce mi się zrobić herbaty i zjadłabym kremówki, jak zwykle.

Wiadomość VI:
Zrobił mi się ZAJAD i mnie wkurza. Jakby ktoś nie znał tego słowa (jak moja koleżanka z Argentyny ze szkoły, lol) to to jest takie głupie pęknięcie, co się robi w kąciku ust i to tak zasycha, a jak się dotknie językiem to piecze.

Wiadomość VII:
Moja mama umyła wczoraj wannę jakimiś chemikaliami i jak się potem kąpałam to tak smierdziało! Normalnie jak plastikowy czajnik! Nie no, nie aż tak. No i nie wiem czy to od tych chemikaliów, ale rano miałam suche ręce i mi schodziła z nich skóra. Teraz już nie mam, lol.  

To już wszystkie wiadomości, dziękuję za wysłuchanie. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz