niedziela, 24 marca 2013

# 166. Osochozi..

Wiera ;_;


Ej. Ludzie, co wy tacy. Ostatnio nie miałam czasu za bardzo żeby pisać ale wy mogłybyście coś dodać ;_____; 

Nic się nie dzieje w moim nudnym życiu więc nie mam co pisać. Ostatnio byłam u pielęgniarki szkolnej ją odwiedzić XD i powiedziałam jej o mojej schizofrenii. Mam schizofrenie ale mało nasiloną. I radziła żebym się do psychologa udała do szkoły ale ja się boję że zacznę się śmiać jak będę opowiadać i mi nie uwierzy. 
Tyle przegrać.
Erika miała mi przesłać piosenkę z taniec rzondzi co jej chodzi po głowie ale zapomniała ;____; 
A ja znowu chora... 
Jedna schiza wczoraj była. Oglądałam paranormal acivity 4 i potem jak siedziałam na kompie w nocy to zdawało mi się że kołdra się rusza lol. ;__; 

I tyle... Żegnajdzie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz