czwartek, 14 marca 2013

# 142. Serio Wiera? Serio ?

Jak w temacie. Serio myślisz, że się uczę? Jeszcze tak nisko nie upadłam hahaha ;__________;

A co do pastora. To wydaję mi się, czy nawiązałaś ten temat do naszego psychicznego kolegi, który dzisiaj sobie karton ułożył w takim miejscu, że wyglądał jak pastor ?

Wg.... dis tajm for afrika....


co to jest kredyt hipoteczny ? to rezerwacja hsdhsajdhndansudh du ju tink ebałt jsahdjshdkjasd fil dat łeeeej sahdjashdjashdj sjdkjasdk dksja vjvbnjvbdJVBDJ JHVJ ksdjfks aj kuld bi de łan


I wiecie co ? Wiera czytała mój pamiętnik <tupowinnabycminkaktorapokazałabymojairytajcewtymtemacie> i znalazła piosenkę którą napisałam ostatnio... i wiecie co ? Powiedziała, że jest FAJNA. ; o szok do potęgi n-tej meine song it's cool ? No ! Jimmy Protested.


I wiecie co ? Ja to jednak jestem idealna <oklaskizasuchar> gram na gitarze, PONOĆ ładnie śpiewam, piszę genialnie, no z nauką to jeszcze bym nie mówiła, że jest super no ale zdaję a to już coś no nie ? więc jeśli chodzi o artystyczność to jestem wręcz ideałem #zacieszajakzając

I dzisiaj głupawka na lekcjach. Na biologii się pani boję, bo ona tak się dziwnie w moją stronę zawsze patrzy i musiałam wierę uciszać.



I teraz ta myśl, jak nam wszyscy zazdroszczą bo my trzy się znamy i wg... czaaaad - wjem. Teraz każdy uważa nas za fajne #LOL






















I leci jakieś 'Dla nas już nakryty stół, wertujemy kartę dań, on tak nagle musi wyjść, w romantycznym blasku świec jdhfjshdjsa tak bardzo go znam, a znów mi tak wstyd, mówi że to był tylko FLIRT djfkdshfkjsd a ja naiwna kocham się w nim'


wg mi się spodobał mój i Wiery wspólny kolega z klasy. A on nie powinien mi się podobać. Bo jest głupi. Ale za to dupe ma fajną. hahahaha #zrytabania i Wiera do mnie 'Serio ? Serio Ci się podoba?' ja wiem. To beznadziejne, ale szybko mi przejdzie.


No i wchodze do busa, a tam z tyłu same CIACHA. Tak się zakołowałam, że nie wiedziałam czy usiąść czy nie no i w końcu poszłam na tył i jedno takie ciacho siedziało samo to ja się pytam czy można, a on że NIE ;___________; ale że jego kolega ma wolnę miejsce a tamten tez był nawet łądny i do mnie 'no choć tu koleżanko' a ja się śmiać zaczęłam i oni gadali o jakichś zdjęciach jakiejś ich koleżanki i muzy słuchali i wg jedna dziewczyna co z nimi tam była to mnie tam mierzyła wzrokiem. Oj taaaak. Robię jej zagrożenie to próbuje mnie odstraszyć. Boska JA



Ps. Wybaczcie, ale Ericka dzisiaj nabrała się leku (bo coś ją bolało) i jej odbija.

Auuuuua. Ręka mnie boli. Idem czę #IDĘ.Zegnam.Pa.
Ericka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz