poniedziałek, 25 marca 2013

# 173. Steki domowej roboty ♥

Wiecie co? Lubicie hamburgery? Co to za pytanie, przecież każdy je lubi. >.< Tylko ja byłam kiedyś takim hipsterem i nie chciałam jeść bułek z Mc Donalda. ;__; W ogóle ja nie ogarniam, jak można być takim gimbem i nie jeść mięsa.  No więc tak, zapewne każdy lubi hamburgery. XD I ja je z czasem polubiłam. Do niedawna kupowałam bułki i gotowe steki, ale od dzisiaj kupuję tylko bułki! A wiecie czemu? Moja mama kupiła same bułki w sklepie, a steków nie, po czym oświadczyła, że zrobi steki sama. No i zrobiła 
i wiecie jakie dobre? Normalnie takie dobre. ♥ No i są zdecydowanie lepsze w smaku niż te kupne. Bo te kupne są tłuste jakieś (w sumie ja lubię tłuszcz, ale w karpiu ;__;) no i ogólnie mają taki inny smak i te domowe są lepsze. ♥ Dużo lepsze! No i teraz te ze sklepu mi już w ogóle nie będą samkowały. Tak samo jak kiedyś mogłam zjeść ketchup, który ma mało procent pomidorów, a teraz takiego bym nie zjadła. Dobra, mniejsza z tym. No i sobie zjadłam dwa wielkie hamburgery. XD Ostatnio mam na wszystko ochotę, tyle wygrać.

Nie wiem po co ja wam to piszę, no ale dobra. Zawsze jeden post więcej. I pamiętajcie, że na tym blogu wszystko ma sens! Nawet jak ktoś napisze, że siedzi na kiblu i czyta szampony jak mój koleżka-gej z klasy. XD

Pozdrowienia, Josephine
a poza tym...

... HORHE MARJO BERHOHLIO! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz