poniedziałek, 25 marca 2013

# 172. Makarena makarena bajla bajla ela ela.

Wiera ;_;

Lol Erika, nie wiem czy wiesz, ale ja ci to dawno mówiłam że zakochanie to nie było. Poza tym w tym wieku miłości nie ma XD ogólnie miłości nie ma, chyba że do rodziny wtedy jest. No więc miałam raacjee la la laa laaa a ty nieeeee ny ny nyyy nyy XDD Tak bardzo lubię mieć racje. A ja przeważnie mam racje, Żozefa wie o tym na przykład.

Dzisiaj nie poszłam do szkoły i nie miałam co robić w domu myślałam że zgupieje. Dostałam cukierki na święta od cioci Mili z Polski i wiecie co? ;____; mają papierki niczym z Rosji, te kolory, te rysunki. Nawet w Polsce jest Rosja wut ;_;

I ogólnie siedziałam na fejsie i oglądałam ciuchy i chce już tak bardzo jechać do Polski jak zrobi się ciepło. I chce już wakacje noo. :c Tak zimno i śnieg, zarówno w Polsce jak i w Rosji...

A wiecie co? Ja marzę o tym żeby być rosyjskim mafiozą. Sprzedawać koke, maryche, ekstazi i inne. Fajnie by było i żyć w niebezpieczeństwie. Tyle wygrać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz