czwartek, 14 marca 2013

# 141. Tupu Tup po śniegu!

Wiera ;_;

Dzisiaj cały dzień śpiewałam Erice w szkole Tupu tup po śniegu. A ona wnerw już LOL XD jeszcze razem siedziałyśmy to już w ogóle głupawka.



Jutro chyba ze mną nie wytrzyma jak nauczę się całej na pamięć XDDD

Śpiewałam też A ja mówię BUŁKA! oraz reklamę nie wiem czego ale z Piotrem Adamczykiem, który gra wszystkich. Pewnie znacie, jeżeli ją choć raz usłyszeliście wpadła wam do głowy...


Więc wiem już że to reklama kredytu i już znam poprawne słowa bo śpiewałam tak: Bierz co chcesz, KABLE WEŹ. Reklama przypomina mi zmieszanie teledysków Ona tańczy dla mnie i Bania u Cygana. 
Recytowałam też ,,Moja torebka" i przekabaciłam Erike żeby mi dała swój pamiętnik do wpisania się za pracę domową z matmy po czym sobie spokojnie go czytałam. OBCYGANIE KAŻDEGO LOL.
W ogóle mały ruch jest dzisiaj na blogu, pewnie Erika się ,,uczy" a Żozefa ciągle uspokaja się po wczorajszym konklawe. 
PS. ,,FIL LAJK PASTOR" 
PS2. Boje się pastorów. Siema.
PS3. miałam fajny rym o Papieży Franku i zapomniałam... ;_;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz