piątek, 29 marca 2013

# 213. WUT?

Wiera ;_;

Nie było mnie od czasu notki Eriki o sprzątaniu na blogu i nagle 212 notek ; o 
Tak bardzo nie ogarniam. 
A Erika chyba oszalała borze.
Haha Eriko lol moja mama się zgodziła z takim: ee tam rób co chceeesz. Na farbnięcie sie lool. Moja rodzina też chciała się mnie wyrzec jak chciałam wygolić bok jak zgrilegz. Tyle przegrać. Moja babcia nadal chce mnie się wyrzec bo chce przefarbować włosy na czerwono, a ona mówi że jak na czerwono to bozia się gniewa... ;____; <wczoraj wyzywała księdzy #szatanjomopentau> spytałam jej się czy gdybym sobie przefarbowała na brązowo to bozia by się nie gniewała? a ona że nie. JAKA W TYM LOGIKA LUDZIE? ;________________________________;
A ja moge se robić kolczygi bo jak powiedział mojej siostry monsz <szwagier? tak to sie mówi?> : ty nie masz się pytać o pozwolenie, to ma być fakt dokonany. <fakt dokonany to poprawne słowo?> 
On <czyli szwagjer> w młodości słuchał reggae i nosił długie włosy <moja babcia nazywała go Długowłosy, serio ;_;> i w ogóle robił sobie dredy i farbował i zgalał zostawiając pasmo długich włosów... a matka nic ;_; wtedy to były czasy tyle wygrać. Moja siostra też miała dobrze, i mój brat... tylko ja mam ograniczenia przez to że mój brat <cytując słowa mojej siostry> ,,wyszedł w kapciach i nie było go tydzień w domu" oraz przez moją siostrę, która piła w bramach tanie winiacze... A, jeszcze mój brat przyrodni, który jest alkonem do teraz <tu się to nie liczy bo moja mama chyba nie bierze go pod uwagę... chyba...> no i przez to mama robi dziwny wzrok gdy chce gdzieś wyjść po czym ja mam straszne wyrzuty sumienia że mi nie ufa i co ja robie żeby mogła mi w końcu zaufać?! i jeszcze dzwoni jak się ściemnia jak jestem poza domem... Tyle przegrałam... Nienawidze was wy alkocholiczki, młode matki i ćpuny że odwalacie takie rzeczy w wieku 13 lat! To wszystko przez was! Rodzice potem myślą że może moje dziecko takie będzie i nas nigdzie nie puszczają ale dziwią się dlaczego siedzimy na komputerze. Czy w tym jest sens? Zabraniają nam wychodzić, gdy nie wychodzimy siadamy przed komputery a oni znowu że siedzimy tylko przed komputerem... Gdybyście nam pozwalali to byśmy nie siedzieli pewnie ogarnijcie swoje mózgi wreszcie ;_______________________________________________________________________; 

Wkurzona Wiera jest wkurzona...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz