sobota, 16 marca 2013

# 154. Pączuchy z kremem ♥

Jak już wspominałam w poście z ogórkiem, jadłam jakieś niezidentyfikowane ciastko z kremem. Ni to kremówka, ni to pączek. Nie wiem jak to nazwać. Było takie podłużne, ale grube i w środku był krem. 
I takie dobre. ♥ I jest jeszcze jedno, zaraz chyba zjem. Nie wiem gdzie moja mama to kupiła, lol. No raczej w CUKIERNI. XD Ale dobre, mówię wam. 
A poza tym to Ericka hibernuje, że nie pisze żadnych postów?! Za późno zapadła w sen zimowy, lol. Albo zakuwa jakieś lekcje. KUUJON, KUUJON. >.<

Dobra, siema wszystkim. 

EDIT: Pół godziny szukałam tego drugiego ciastka! ;__; Bo moja mama pochowała gdzieś do szafki, po czym pojechała z tatą do sklepu i nie mogłam znaleźć. ;__; Musiałam poczekać aż przyjedzie... No ale już się napchałam. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz