niedziela, 28 kwietnia 2013

# 266. Powinnam iść spać + dylematy

Siema, siema!

Tak myślę, że powinnam iść spać, bo jutro mam TEST Z CHEMII! Gjdhnabfdfjh! No i zaraz idę chyba. Właściwie to miałam wyłączać, ale chciałąm jeszcze coś napisać. XD W ogóle ostatnio mi się zachciało paluszków cebulowych na gwałt. No i jak już je miałam, to zaczęłam się nimi napychać, ale i tak wszystkich nie zjadłam od razu. I tak sobie teraz są na moim biurku. 

Poza tym to tak bardzo niedobrze, że Wiery urodziny są w sobotę za 2 tygodnie, bo to wyszło tak, że 
w sobotę idę do Wiery na urodziny, a na następny dzień mam komunię ośmioletniego sąsiada. ;_; No i zuber. I nie mogę się za bardzo opić na urodzinach Wiery (nie wiem czy to będzie możliwe, w końcu to ROSJA). Bo potem jak wstanę na komunię? I jak ja będę potem wyglądała? A poza tym komunia jest nie na 12:00 tylko na 10:30! Ogłupiały?! Wściekły się?! Tak RANO?! Przez to będę musiała iść wcześniej od Wiery, przemierzyć długą drogę z Rosji do Włoch i na następny dzień rano wstać. ;___; Tak bardzo szkoda.

Dobra, idę spać gimbusy! 

A POZA TYM TO IDĘ JUTRO I POJUTRZE DO SZKOŁY I MAM 2 TYGODNIE WOLNE, A WY NIE. HEHEHEHEHEHE. 

I na koniec mój nowy kochaneg:


♥.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz