poniedziałek, 15 kwietnia 2013

# 254. Tak bardzo GORONCO XD

Jak goronco, ludzie! XD Normalnie okno otworzyłam. 25 stopni w Watykanie, o ludzie. XD Idzie się zgrzać. Na serio, ciekawe jak w Rosji. A jeszcze muszę wyjść w taką gorączkę na matematykę o 15:00. ;__; Tak bardzo mi się nie chce. Będę jakieś wykresy funkcji rysowała, chociaż tego nie miałam w szkole, lol. Tak bardzo GORONCO. A ja cała ubrana na czarno. ;__; Ale nie jestem jakimś szatanem, chociaż Wiera mówi, że w rozpuszczonych włosach, wyglądam jak metal, a teraz mam rozpuszczone. ;__; Tyle przegrać. Tak bardzo mało białych ubrań. Tyle przegrać x 2. Jeszcze jutro i wolne mam 1 dzień, HEHEHEHE. Tyle wygrać. Wyśpię się. <3 Został mi 1 cukierek lodowy. Jak zjem to będzie 0. ;__; Ale jestem mądra.   

NAŁENCZOWIANKIIIII MOOOOOOC.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz