poniedziałek, 8 kwietnia 2013

# 238. Znalazłam pokrętła!

Dawno nie pisałam, w sumie nie wiem czemu. Ale mam dla was wspaniałą wiadomość - znalazłam pokrętła! Łuuuuhuuuuł! I działa budzik. A w ogóle to ostatnio byłam w Rosji u Wiery i poszłyśmy na podbój kolorowego, rynkowego, rosyjskiego lumpeksu. No i ja tam nic nie kupiłam, w ogóle to tam śmierdziało. ;__; Wiera kupiła sweter za 4 zł i koszulę za 2 zł. Najpierw poszłyśmy do takiego innego lumpeksu, bo chciałam kupić laczuchy, ale jak doszłyśmy, to okazało się, że było zamknięte. ;__; 
No i w Rosji śniegi i mi tak buty przemiękły! Normalnie miałam bagno w butach!

A jeszcze śmiałyśmy się z Ericki (ona też była). No i ona kupowała brystol na jakiś plakat do szkoły czy coś. I ja z Wierą się z niej śmiałyśmy, że będzie jechała busem z ogromnym brystolem i potem szła z nim przez wieś. XD   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz