poniedziałek, 1 kwietnia 2013

# 230. Jestem rada ;_;

Wiera ;_; 

HYHYYY i znowu parzysty post Erika >.< (W przeciwieństwie do ciebie nie robie spamu aby osiągnąć parzyste posty, ale dzięki że nabijasz numerki bo to robi wrażenie jak się wejdzie XD 

W ogóle dzisiaj se ide nie? I wiesz co Żozefa? Widziałam gejkuw!!!! ergvnoaewirgno Tak bardzo szli za renke jak pruszył śnieg. Nie wiem oni byli chyba po 30. Tyle wygrać. 

No i szłam dzisiaj sobie do babci i JOLGI mojej chrzestnej i niezdedy nie było mojego brata tam i go nie poznauam ;_______; no ale pojadłam i popiłam. Wingo z babciom i z ciociom caue poszło. I potem mi likjeru jeszcze i pytała się czy nie chce wódgi. Rosyjska gościnność tyle wygrać. No a tak się nażarłam o borzeeee..... Przyszłam i dali mi te no... kurde zapomniałam jak to się nazywało... nie gulasz tylko no...  
O FLAKI! Flaki były ale ja tylko samom wode jakoś wychlipałam bo za bardzooo nie lubię flaków ;____;
No ale potem był bigos i schab. Schab był dobry, w przeciwieństwie do tego który robi moja mama i babcia ;_; i zjadłam ze smakiem XD potem czocza podała deser a ja cala napchana no ale zrobila galaretkę z bitą śmietaną i lodami śmietankowymi i czekoladą to co ja miałam nie jeść ;_; a do tego rurki takie z ciasta, wiecie jakie tyle wygrać. no i potem za jakie 20 minut dała mi czekoladę do picia i ciasto ;_____; to ja wypiłam i zjadłam kawałek rolady z japkami no ale te jabka już fermentowały i jak się jadło to było czuć że tak już wydzielają swoje alkoholowe wydzieliny, no ale jakos przymusiłam no i zjadłam. potem za jakieś pół godziny dały na stół wędliny, szynki, pieczarki w occie, pomidory i ogórki, sałatkę, no i jajka z majonezem i rzodkiewką. No i zjadłam na silę kanapkę z wędliną i pomidorem i ogórkiem a potem nałożyłam sobie sałatki. a ta sałatka tak dobra oezuuu tyle wygrać. Była ona z kuskusem z majonezem smażonymi pieczarkami i cebulą, a ja kocham smażoną ceblę we wszystkim ;_; tyle wygrać. 
Cały post o żarciu no ale okej. Żozefina mogła to ja tesz XDDDD
PE EZ. Prima apryyyyliiiiiis uważaj bo się pooomyyyliiisz żoooozeeeefaaaaa. nie bylo żadnych gejchów dałaś się w kunia XDDDD


PE EZ2. Te HAMBA i w ogóle z buby tak bardzo przypominają mi nasze okrzyki gdy gramy w jakąś gre ;____;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz