poniedziałek, 15 kwietnia 2013

# 255. Nie ośmieszajcie się plz ;_;

Wiera ;_;

Żozefina... miałaś wykresy funkcji na 100% bo ja niedawno miałam to na powtórzeniu z matmy i ,,wałkowałam" to z klasą aż do porzygu. Wienc ja lepiej wiem co miałaś XDD

Nowa piosenka PSY ;____; Nie jest tak dobra jak gangnam ale teraz jakby chciały to by nawet nie przebiły gangnam ponieważ teraz każdy będzie miał taki niedosyt. Cóż... ale próbują. Tyle że teraz ci co kochali gangnam będą kochać i gentelmen a ci co kochali gangnam dopóki cała gimbaza to nie tańczyła+telewizja+internet+koty+wszystko co żyje+nawet to co jest nieożywione to to będą nie lubić ponieważ będą się bać o powrót tego wszystkiego na nowo... 
Jak znam życie to i tak za pare dni/tygodni będę to tańczyć i będę umiała to na pamięć śpiewać ale póki co jest chujowe. Teledysk tym bardziej...
Jezus, ale nie no najgorsi są ci ludzie (kilka osób z mojej klasy wchodzi w ich skład) którzy będą się jarać tak bardzo że będą mieć to wszędzie, na koszulkach, na ręku, na dupie i będą to śpiewać dopóki to będzie MODNE! a jak już przestanie to będzie tak: (ktoś dla jaj zacznie śpiewać) i ta osoba wtedy mówi tak: Weź przestań! To jest takie głupiee, oeeeezuuuu... nie no wyłączcie to bo normalnie żaaaal. 

Jak ja tych ludzi nienawidzę tak działają na nerwy że no nie wiem... Ci co najwięcej się jarają to potem najwięcej nienawidzą. Nie rozumiem świata! Nie rozumiem ludzi! Czy jestem jedyną osobą dobrze myślącą na tym dziwnym świecie?!  

Ale wiecie co moje drogie gimbuski?

CHUJ WAM W DUPE XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz