środa, 10 kwietnia 2013

# 243. Gejki w teatrze ♥

Byłam wczoraj w tearze i wiecie co? GEJUSZKI były. ♥ Ale nie w sensie, że widziałam jakichś gejów, którzy przyjechali do teatru, tylko w tym przedstawieniu byli geje, a właściwie, to oni nie byli gejami, tylko udawali. Ale udawali udawali, bo nie, że udawali w przedstawieniu, ale udawali, że są nawet w tej sztuce, a nie byli i w tym przedstawieniu i na żywo lol. I TAK NIKT NIE OGARNIA. >.< No i to było, że jeden gej taki + 30 lat a drugi taki 18-20. ♥ Haha i oni razem niby, ale zuodgo było w niektórych momentach. XD

A poza tym to jak jechaliśmy z powrotem to wyczaiłam taki fajny lumpeks koło pewnego centrum handlowego. `o` No i tam dużo było i widziałam, że fajne. XD  Trzeba by się kiedyś wybrać.

A i jeśli chodzi o ten poziom z Angry Birds, to ja już go dawno przeszłam i nawet na 3 gwiazdki <pochwała>. I mi się odblokowały pozostałe światy, a ja myslałam, że jak się przejdzie Poached Eggs, to tylko odlokowuje się następny kolejny, a nie wszystkie. Lol.

W ogóle mam sprawdzian z biologii w piątek i ja myślałam, że nie dam rady, ale wiecie co zrobiłam? Nauczyłam się dzisiaj na JEDNYM polskim całego działu i umiem! Sefsjgshnjdtjhnt!!! Nie wiem jak to możliwe, ale jakieś przystępne tematy i szybko wchodzą do głowy, w sensie mamy o ewolucji. XD Powinnam dostać dobrą ocenę, bo mam 2 gały z biologii i nic więcej, tyle przegrać. ;__; Jeszcze biologia, niby lubię biologię, ale mamy ciężkie sprawdziany. ;__;

P.S. Tata przed chwilą przyszedł z pracy i się wkurzył, bo wszedł do pokoju, a tam taka kałuża! I się okazało, że mama za dużo podlała kwiatka. ;__; No serio się wkurzył, bąknął pod nosem jakieś przekleństwa, po czym wziął ścierkę i zaczął ścierać... TAKA SYTUACJA. XD W ogóle to się nie pierwszy raz już zdarzyło.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz