piątek, 26 kwietnia 2013

# 262. Luuuduuu muj luuduu co żem ci uczynił

Wiera ;_;

Ej noo ;_; Czo wy taka zamuła? Nikt nie dodaje nidz. Smudne ;_; 

Chciałam szeby dziziaj Żozefa pszyjechała do mnie do Rosji. A raczej pszyleciała. Ale jej nie ma na komunikatorze gadu gadu ani fejsie ;____;
Moia mama pszyjechaua i chce znowu jechadź. Fuk.
Dzisiaj ja jak to ja wariowałam w szkole <ALE WARIATKA ZE MNJE C'NIE?! O MAJ GAD! O MUJ BOSZ!> i tańczyłam dziki taniec do: parabole tańczom. Potem tańczyłam jak ten mudżyn: 



Tylko ja zamiast kurczaka miałam kinder błeno ;_;
No i ogólnie dziś śmiałam się z byle czego i śpiewałam. Nie obyło się bez zbędnych komentarzy moich znajomych z klasy, którzy są strasznymi sztywniakami i każdy mój chichot komentują: Ej no może byś przestała wreszcie ćpaaać cooo? Czemu myślą, że każdy co śpiewa czy coś musi coś brać? Bez sensu. To irytujące ponieważ ja się wygłupiam i w ogóle dla zabawy, śmiesznie. Próbuję się bawić dobrze i przychodzi taki i na mnie najeżdża. ŻENADA. Poza tym chciałam zaważyć, że jeszcze na początku tego roku 2013 ci znajomi byli moimi najlepszymi kumplami. A powód zerwania więzów był co najmniej błahy! Więc nie rozumiem ich. Po prost są ŻENUJĄCY <mówię tu ogólnie o moich Polskich znajomych wliczając w to Erike, bo też się na mnie patrzy krzywo gdy się śmieje choć nie tak bardzo jak inni bo ona już jest przyzwyczajona.> W innych krajach na zachodzie by się to nie zdarzyło bo tam są mili ludzie, którzy mają luźne podejście do życia. A w Polsce to są ludzie tak bardzo sztywni. Wszystko biorą na poważnie i obrażają się o byle gówno. Ktoś im zwróci uwagę to wielki bulwers. Nie mogą się z tego pośmiać? Pośmiać się ze swoich wad? Podchodzić do siebie z dystansem? Czy to tak trudno?! NIE! I ja już więcej do Polski nie wrócę i będę siedzieć w Rosji lub za granicami Polski. 

Dziękuję.
Dobranoc! 

PS. Ludzie, serio ogarnijcie się bo to się robi żałosne <nie robi, tylko to cały czas jest>. Te wszystkie bule dupy o gówno to jest żenada. 
PS2. Ten opis szczególnie trafny. Pisząc go na początku nie zdawałam sobie sprawy, że napiszę taką przemowę do ludu XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz