poniedziałek, 8 kwietnia 2013

# 240. Trudny poziom z Angry Birds

Wkurzam się, bo gram w Angry Birds Classic na kompie i nie mogę przejść jednego poziomu. Dokładnie: Poziom 6 > Świat 3 (żółty) > Poached Eggs. 
Tak wygląda:


No i nie mogę, bo tak; pożałowali ptaków i dali tylko 3 przyspieszające, a wszystko prócz jednego klocka jest z kamienia. ;__; No i już trudno zbić jest tą dużą świnię, a co mówić jeszcze tamte małe. No i nie da się. ;__; Znaczy, na pewno się da, ale ja nie wiem. Ja robię tak, że celuję w te najwyższe, najmniejsze klocki z tej pierwszej wieży z kamienia i one wtedy lecą na tą drugą mniejszą i zbijają tą dużą świnię. Ale nie od razu. Przynajmniej mi się tak nie udało i musiałam marnować zawsze drugiego ptaka. No i jak potem zostaje jeden to nie sposób zbić nim pozostałych świń. Najmniej ile mi zostało to 2. Byłam blisko. ;__; 

Dobra, jakieś pomysły? Może znacie jakiś tajny sposób, który pozwoliłby przejść ten poziom?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz