czwartek, 11 kwietnia 2013

# 250. Wielki Powrót Wiery.

Wiera ;_;

Tak bardzo dawno nie pisałam ;_; Dziś poszłam do szkoły na 7:25 na dodatkowy polski. A go nie było. No i później moja kolerzanga z Holandii do mnie: weź dzwoń po koleszange z Niemiec i pytaj się czy idzie z nami na wagary <to ta sama co koleszanga od imprez ale będzie treraz z niemiec XD> no i ona że kto chce iść na wagary a wszyscy jaa, jaa bym poszłaa ja pójdę. To wstajemy i do nich: to idziecie? A oni: eee niee jutro jest wywiadóóówkaaa euewrivnwie a my dobra to same pójdziemy XD no i wyszliśmy ze szkoły jak gdyby nigdy nic XD no i zgarnęłyśmy po drodze koleszanke z Niemiec XD no i ja się bałam że policja nas złapie ;____; a koleszanga z Holandii do nas: Dobra, cicho niby do pracy idziemy XDDD Co w ogóle było śmieszne bo wszystkie trzy wyglądamy na około pierwszą gimbazę tyle przegrać. No ale dobra chodziłyśmy tak po Moskwie no i w końcu koleszanga z Holandii zadzwoniła po swojego chłopaka żeby też przychodził XD a ten chłopak jej to mój kolega z klasy z Polskiej podbazy. No i przyszedł ze swoim śmiesznym kolegą i poszliśmy na taką górę co ,,Niebieski Sweterek" <którego znacie ze schizowych postów Eriki> skacze tam na nartach. Nie wiem czy skacze ale niby tak XD No i ten śmieszny kolega potem zaczął podpalać trawę i gasić ją śniegiem XD Potem wyjął dezodorant i psikał dezodorantem w zapalniczke żeby stworzyć taki wielki buch płomienia. Wiecie o co chodzi. No i mówi: PODPALE LAS XD a my już na niego weigvneiwghu gupi XD co ty w ogóle iewjbhqfiw. No i potem patrze jakiś koleś idzie z siekierą to ja panika. Okazało się że przyszedł po drzewo. Ja od razu zaczęłam: A jak to psychopata i wbije nam siekiere w plecy? A wszyscy jwebfqi Wiera ale ty gupia XDDD No i potem siedzimy sobie a idzie jakiś facet starszy taki i on się zawrócił bo się nas przestraszył ;_; biedny. Potem słuchaliśmy rosyjskiego disco polo i jakieś schizowe piosenki holenderskie. Ale wiecie co dobre było? XD My wchodzimy na tą górę i patrzymy a tu sanki a my: dawajcie siadamy na saankaach XD i się wymienialiśmy co jakiś czas. Ja najdłużej siedziałam na plecaku koleszki z podbazy XD śmiesznie było ;_; 

W ogóle nie pisałam bo nie miałam jakoś ochoty XD taka w ogóle leniwa bardzo. 

Mogliby nagrać film pt,,Wielki powrót Wiery" tak bardzo nadaje się na tytuł. I by było o moich śmiesznych rosyjskich przygodach tyle wygrać.

EDIT: Napisałam ,,zaczął POPALAĆ trawę" i beka natychmiastowa borze XD ale już korekta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz