środa, 10 kwietnia 2013

# 245. Książki

Wczoraj, jak przyjechałam z teatru to poszłam od razu po drodze do biblioteki, bo tak było bliżej. 
No i wypożyczyłam książki. I mi się rzuciła w oczy od razu "Mężczyzna i chłopiec", a ja już UUUU, CIEKAWE CO TOOO. XD No ale niestety nie o żadnych gejuszkach. Ale wzięłam ją i jeszcze drugą część - "Mężczyzna i żona". A w ogóle to mi się śniło, że wypożyczyłam książkę, która miała tytuł "Kuba Gejuch". Hahahahaha. I dlaczego akurat Kuba? ;__; Ale niestety takowej nie znalazłam. ;__; 
No i wypożyczyłam jedną Mastertona "Anioł Jessiki". I w ogóle DŻESIKA to tak bardzo gówniane imię, nie podoba mi się ono w ogóle. XD Kojarzy mi się z tanimi dziwkami (to przez "Dlaczego JA?" bo tam była ostatnio Jessika taka i ona wyglądała jak dziwka i tak się zachowywała).     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz