poniedziałek, 3 czerwca 2013

# 290.

Wiera ;_;

To ja! Znowu!

Własnie jem sobie paluszki czekoladowe Mikado import export ze Scotland.
Pamiętam jak Żozefa jag byłam u niej pytała się mnie czy mam majtki ze Skutland. XDDD

Nie mogę w to uwierzyć, ze za chwile będą wakacje! Znowu. Jak ten czas szybko leci. Bo... niedawno był początek wakacji 2012. I w ogóle. A teraz zaraz będę się żegnać z klasą i i ze szkołą i będzie smutno bo ja się już do nich przywiązałam ;_; Nie chcę ;____________________________________________________________________________________________________________; Ale w sumie to będę w tym samym liceum co Żozefa i pewnie też Erika  więc będzie okej! Borze... Oby moja klasa przyszła była ogarnięta plox. Ale tak ogarnięcie gimbusiarska a nie taka z żalem na wszystko ;_; żeby wszyscy się zgrali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz