poniedziałek, 3 czerwca 2013

#288. Borzeee. Nie spodziewaliście sie mnie teraz pewnie XD

Wiera ;_;

Tak dawno nie pisałam, ale to przez gimbaze moją i moje wielkie lenistwo. Ale zaraz wakaaacjeee!!!! jdfhhzdfhjbhzdjx i pojadę do Polski i będe spedzać je z Erikom i Żozefom i bendzie tak bardzo jak w lato! Tyle wygrać. Borze nie moge się doczekać!
A tak w ogóle to postanowiłam napisać bo na fejsie ktoś tam kogo nie znam dodał filmik STYRTA SIĘ PALI! I beka od razu.


Proszem pana... Mówi HYMYL Jadwiga. Łonczna 43...

Poza tym te lordsy wyglądają jag tomsy. XDDDD Żozefa bendziesz wyglondać jag łan de. XDDD
Ale nie no spoko som XD

W ogóle to piątku w szkole leci z sali gimbastycznej ,,absolutli ewribadi ewribadi ewribaaadii" Po 3 godziny chyba na dzień. I ja teraz cały czas to śpiewam <33333333


Już tak bardzo czuje lato.

AJ NID JOR LOF AJ NID JOR TAJM ŁEN EWRITINGS RONG JU MEJ IT RAJT! AJM FIL SOŁ HAJ! EN SOŁ E LAJ AJ NID TU BI FRIIIIIIIII!

Aha, byliśmy dziś na jakimś gimbazjalnym hepeningu dotyczoncym niepicia i niepalenia i niebraniaużyweg. a to było tag źmierzne bo pół szkoły (jag nie wiencej) pali a większość spożywa alczi. A o brani narko to ja nie wiem bo nie jezdem w tym krengu akurat. Szkoda. A i jeszcze wszyscy się na nas patrzyli. Około 300 osób nie dałoby się niezauważyć maszerujoncych po Moskoł. W tym czasie moja kolerzanga z niemiec dołonczyła do hepeningu i mówiła że jakby była krulowom świata to dałaby mi Majorke na własność i przez cały dzień śpiewałam jej do ucha: MAAAAJOOOOORKAAA EKSTAZI EMOŁSZYN ŁOOOOOOŁ DYS MAJOOORKAAA!

ROZUMIECIE TO? 300 ludzi to tyle samo co 300 małp!!!!!!!111


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz