poniedziałek, 17 czerwca 2013

# 301. Nie chce mi się zmywać ;__;

Muszę pozmywać, a tak bardzo mi się nie chce. ;__; Potem pozmywam. 

W ogóle jest tak pięknie, mam uchylone okno i czuć zapach lata. Kocham ten zapach. I kocham też zapach bułek i Pane Luciane dobiegający z pobliskiej piekarni w letnie wieczory. <3 Ale zdaje mi się, że o tym wam już kiedyś pisałam.

Jakby ktoś nie wiedział, to Pane Luciane to włoski chleb.

A w ogóle. Znowuż zamówiłam przez internet! Wiecie co tym razem? Materiał. XD Lol, beka. Ale serio, zamówiłam materiał w oświęcimskie paski, bo chcę, żeby mama uszyła mi z niego pasiaste spodnie. Nawet się nie fatygowałam, żeby szukać takich spodni, bo wiem, że by nie było. Bo ja nie chcę czarno-białych jak wszyscy tylko szaro-niebiesko-białe. 

W przeciągu dwóch miesięcy przez internet zamówiłam soczewki, buty, książkę od angielskiego i teraz materiał. Lol. I zaraz zanowu będę zamawiać soczewki. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz