czwartek, 16 maja 2013

# 278. Cze cze re re cze.

Wiera ;_;

BORZEEE BORZEEE AEJKZDBFKJA TRAGEDIA

Słuchajta mnie ludzie!
Mam objawy CIONRZY!!!111!!!!!1
Serio. Dziś mi tak niedobrze że normalnie żal mi siebie samej. I brzuch mnie boli i dziś plecy mnei bolały tak jak wyobrażam sobie u kobiet w cionrzy i to wuaśnie ten bul plecuf i jeszcze mam łaknienie na jakieś niezdrowe rzeczy i wogule jestem rozdrażniona. Ale moge was uspokojić że nie jezdem na 1000000000000% na szczenscie. Chyba rze moia kolerzanga z niemiec dorzuciua mi pigułke gwałtu do alczi i potem udawała niewiniontko jak kładła się spać koło mnie. Ale nie martwcie sie mam zapewnienie że nie jestem w cionrzy chyba rze to cionrza sporzywcza.
No i w ogule pszypomniauo mi sie jag Erika twierdziła że kobieta uprawiajonca segz z kobjetom morze zajść w cionrze... Podaua na pszykuadzie Seleny Gomes i Dżastina Bibera XDDD Ale serio ja dokuadnie pamientam tom sytuejszyn. Wchodzimy do sklepu w polsce i jest gazeta  BRAVO i tam dżastin i selena byuy nie i że selena niby w cionrzy z dżastinem. i ja jako antyfanka stwierdziuam że jak selena może mieć dziecko z kobietom XDDD a Erika: No morze przeciesz! a ja tag na niom z rzalem i: no njee a ona chwila zastanowienia, burza muskuf i odbiegua od tematu.
No ale dziś taka ze mnie przestempczyni!!!!11! Wjecie co zrobiuam? Wypiuam kawe z automatu w rzgole! A to zabronione!!!11!! hyhy ale uamacz praf prawda?
No.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz