czwartek, 16 maja 2013

# 277. Matma oraz wakacje

Już za 43 dni wakacje!!!!

Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy.
Robię taką akcję. Teraz uwaga!

Codziennie dodam notkę ile dni zostało do wakacji, okey?
Teoretycznie koniec roku jest 28 czerwca [piątek], tak więc do piątku
28 czerwca, postaram się dodawać notkę ile dni do wakacji.
Fajnie, nie?
Wg mam zaciesza na ryjcu, ponieważ prawdopodobnie w lipcu od 8 do 13 mnie nie będzie, bo jadę w miejsce o którego istnieniu nie miałam pojęcia. Mianowicie do Tucholi [; o]
No i być może [lecz to nie jest pewne] będę jechała tam busem z dużą grupą osób ze stolicy, tak sobie załatwiłam, ale czy to wypali to dowiem się dopiero niedługo, bo nie wiadomo czy będą wynajmować busa na te 5 dni.
No, ale jeśli... to jadę z nimi, i tam są takie ciacha. I z jednym z nich ostatnio gadałam, i o jejusiu...

pff... mucha brzęczy mi koło ucha...

Chcę do Warszawy!

Chcę już wakacje!!!!


Ps. Właśnie odrabiam matmę, a ta wiadomość odmieniła wasze życie <lolxd>

Ericka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz