czwartek, 8 sierpnia 2013

# 305. BEEEKSTRIT BEK ORAJT!!!!!!!11

TUTAJ WASZA UKOCHAAANAAA WIEEERAAAAAAA

*cisza i słychać cykanie świerszcza bo nikogo na blogu nie ma*

Dawno mnie tu nie było. A to dlatego, że od wakacji nie wchodze na kompa bo zwyczajnie nie mam czasu. Kontaktuje się z ludźmi tylko przez komórke. Jestem na wakacjach w POLSCE i Żozefa też tu jest i koleżanka od imprez. Ostatnio trochę się zapuściłam w wychodzeniu gdziekolwiek z nimi bo przyjechała moja siostra i brat z dziećmi i jest u mnie MULTUM ludzi jak to Erika mówi. Poza tym zdarzyły się rzeczy takie jak:
1. Soczewki doszły i są okej mijając to że jedna mi trochę leci w zewnętrzną stronę i wyglądam jakbym miała rozbieżnego zeza. Przykre.
2. Przefarbowałam włosy i się udało. Miałam bordowe ale już mi troche wypłowiały i mam takie brązowawe.
Przypominam że miałam prawie czarne włosy.
3. Tak bardzo opalam się bo wydaje mi się że od słońca chudnę. *tak naprawdę przytyłam 0.5 kg w te wakacje*
4. Przytyłam bo jadłam 4 dni z rzędu pizze + wieczorem frytki od czasu do czasu.
5. Byłam pierwszy raz u ginekologa. Nie zapamiętam tej wizyty dobrze. Czekałam 3-4 godziny i musiałam wypić litr wody bo wysikałam się przed USG. Ale nic nie wykazało <nie, nie dlatego że jestem w ciąży byłam na usg>
6. Tak bardzo dużo pije alkoholu ;_;
7. UWIELBIAM PIOSENKE BEKSTRIT BOJS-EWRIBADI BORZEE TO MUJ HIT LATA NORMALIE!!!!11
8. Żozefa ma osiemnaste niedługo i znowu pewnie się upije a ja tak bardzo nie chce już ;_;
9. Ostatnio zaczełam prowokować wymioty jak tylko mnie brzuch zaboli. Śmiesznie XD Ale naprawdę pomaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz